2013. július 29., hétfő

Első díjam

Sziasztok!

Az első Díjamat 1Dalma ♥-tól kaptam. Köszönöm neki. 
"Ezt a díjat azért kapod, mert tetszik a blog és a történet a kinézet meg minden. Válaszolj öt kérdésemre és mesélj magadról."

1. Miért kezdtél blogot írni? - Mert nagyon sok történet játszódott a fejemben amit egy füzetbe gyűjtöttem. Azokat le írtam majd miután elfogyott a fejemből merítettem ihletet.
2. Miért pont az 1D-vel? - Mert bírom őket és a zenéjüket.
3. Ki a kedvenced a bandából? - Nekem Louis a kedvencem de amúgy az összeset szeretem.
4. Mit szeretsz csinálni? - Blogolni, macskázni és kutyázni azon felül deszkázni segíteni azt nem nagyon. Szóval sok mindent.
5. Játszol valami hangszeren? - Ja, zongorázok.

Azt mondtad hogy meséljek magamról. Szóval mesélek egy kicsit;
Sziasztok, Dorina vagyok és nem szeretném elmondani hol lakok, mert csak egy kicsi falu, valamint tudom, hogy nem tudjátok merre van. Nagyon szerettem a One Direction-t még régen, nem azt mondom, hogy bajom van velük, csak már nem. Sőt, inkább csak a rajongóikat nem kedvelem. De Louis attól még jöhet (:D). 
Na, szóval hiperaktív vagyok, mármint sokszor megkaptam már a rokonaimtól és az ismerőseimtől. Kisebb koromban zongoráztam, most nem nagyon. Lett egy új telóm az évvégi csodálatos eredményeimért, ami annyit takar, hogy nem lett 3-mas és kaptam egy SAMSUNG GALAXY SIII-mast. Örülök neki, sőt azóta onnan Facebookozok.
Térjünk ki az állataimra: van egy cicám, akit Rafesznak nevezek. Mamáéknál 4 kis cica van, akik hasonlítanak a fiúkra ezért onnan neveztem el őket, kár de csak két fiú cica, ezért gáz, hogy a nőstényenek "férfi" nevet adtunk. Rajtuk kívül van 2 kutyám, az egyik Golden Retriever és Lizának hívják, valamint a másikat Korminak. 
Naponta segítek a szüleimnek, mivel középiskola után tovább szeretném vinni a vállalkozást.

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.