2013. augusztus 15., csütörtök

Második díjam

Üdvözletem!

Szeretném meg köszönni a blogom második díjat Larának.  Azt kérte hogy válaszoljak 11 kérdésre és mondjak magamról 11 dolgot.



11 megválaszolt kérdés:
1. Mióta blogolsz? - 2013.03.29.
2. Mit szeretsz csinálni? - Szeretek tv-zni, játszani. Mindent. Blogolni, zenét hallgatni :D 
3. Ki a kedvenc előadód? - Justin Bieber.
4. Kedvenc zenekar? - Hollywood Undead.
5. Kedvenc dal? - 1D-BSE
6. Melyik dalt hallgattad utoljára? - John Newman - Love Me Again
7. Kutya vagy macska? - Macseb :D
8. Csalódtál már valakiben? - Sajnos igen.
9. Mi szeretnél lenni ha felnőtt leszel? - Hát.... felnőtt és sikeres üzlet ember.
10. London vagy Párizs? - Párizs.
11. Milyen hangszeren szeretnél tudni játszani? - Zongora, dob, gitár.

11 dolog rólam:
1. Barna hajam van.
2. A szemem is barna.
3. Szeretem az állatokat.
4. Az 1D-ből Harry a kedvencem.
5. Imádom a blogokat.
6. 8.ba megyek.
7. Imádok ps-ezni.
8. Egyszer el szeretnék menni egy igazi stúdióba.
9. Zenélni szeretnék a tesómmal együtt.
10. Szeretném tovább vinni a családi vállalkozást.
11. Kedvenc filmem a Utazás a rejtélyes szigetre :D

4 megjegyzés:

M € O ₩ ♥ írta...

Gratulálok tesókám! navégre hogy sikrültl le ínom a t nagyon kaki írni.Annyit a díjról hogy megérdemedés kész. na mst fel emeltem a billenytűt és jobban ír xDDDDDDDDDDDDDD és végre sok ikszdét írhatok. Justin Bieber nyomatom dikk. Amúgy az elejéhez még azt akartam írni hogy igaz hogy nem vagy a tesóm se én se neked. Bár szerintem tök jó lenne. Na jó úra kdzdte szóval ki lpek a kommenbe mert Lei már orditt XDDD na szia hoz kövit!!!!!!

Haru írta...

Szia!
Köszönöm hogy úgy gondolod meg érdemlem :)
Puszi Dode

Raven Ayanami írta...

Huhh még egy díj YESSS! :F
BE bye

Haru írta...

Ugye? Szupiii ^^

Olvasók

.