2016. július 24., vasárnap

Kilencedik nap - 2 zene

Üdvözletem!


Megérkeztem a soron következő bejegyzéssel, hiszen ismételten vasárnap lett. Nyomja a lelkemet a múltkori kiakadásom, szóval megint elnézést kérek. 

Hollywood Undead - Hear Me Now (Hallgass meg)

A zenét itt tudod meghallgatni: >link<

Ahogy végigmegyek a halál árnyékának völgyén,
Hordom a tüskés koronám, majd kihúzom a kést a mellkasomból.
Állandóan kutatok valami után, amit úgy tűnik soha nem találok.
De talán azért, mert magam mögött hagytam az egészet.
Most megakadtam ezzel, és soha nem fog változni
soha egy részem, az utolsó napig.

Merre menjünk innen? Milyen úton tegyük?
Egész életemben választottam, és mindig rosszul.
Megpróbáljam-e akarni az életet?
Megpróbáljam, mert soha nem láttam a fényt?
Földre fújja, és most látod,
az egész életed azzal töltöd hogy a legjobbat add.

Hová mennél? Hol az otthonod?
Hogyan fejeznél be mindent egyedül?
Hallasz most engem?
Fény nincs, hang sincs.
Nehéz lélegezni, mikor a föld alatt vagy.
Hallasz most engem? Most hallgass meg!

Meddig tudok úgy tenni, mintha léteznék?
Hogy minden csillag az égen jelenthet nekem valamit.
A mennyország ki fog nyílni, ha térden állok.
Sok szó egy embere, de kevés tett egy embere.
Sétálod ezeket az utcákat, így hiányzik a remény,
egy beton párnája, egy ember otthon nélkül
Add neki a kezed, aztán megtesszük az utat.
Elhagyja a kár erényét, de a szégyennel élünk.
Annyira ijedt, hogy napfény nélkül álmodik egy világban.
Amikor felébredsz, tudod ez sötétebb az utolsó éjszakánál.
Gyorsan felejtünk, ez áldozatot ment.
Arra született, hogy elsétáljon, sétáltatott az egész életemben.

Hová mennél? Hol az otthonod?
Hogyan fejeznél be mindent egyedül?
Hallasz most engem?
Fény nincs, hang sincs.
Nehéz lélegezni, mikor a föld alatt vagy.
Hallasz most engem? Most hallgass meg!

Nézz a szemeimbe, és látom...
Mit látok? Egyáltalán semmit.
Tégy egy másik pillantást körülöttem.
Mit látok? Egyáltalán semmit.

Hová mennél? Hol az otthonod?
Hogyan fejeznél be mindent egyedül?
Hallasz most engem?
Fény nincs, hang nincs.

Nehéz lélegezni, mikor a föld alatt vagy.
Hallasz most engem? Most hallgass meg!

Hallasz most engem? Most hallgass meg!

Linkin Park - Faint (Erőtlen)

A zenét itt tudod meghallgatni: >link<

Egy kicsit magányos vagyok, egy kicsit elhanyagolva érzem magam.
Egy maréknyi panasz, de nem tehetek arról,
hogy mindenki láthatja ezeket a sebeket
Az vagyok, akit akarom, hogy akarj, akit akarom, hogy érezz.
De úgy tűnik, bármit teszek, nem tudlak meggyőzni arról,
hogy higgy nekem, ez a valóság,
így inkább csak hagyom, hogy hátat fordíts, úgy, ahogy mindig szoktál.
Elfordulsz, és úgy teszel, mintha nem is léteznék,
én azonban itt leszek, mert rajtad kívül nincs semmim.

Nem érzek már úgy, mint azelőtt.
Ne fordíts nekem hátat,
nem vehetsz semmibe!
Már az idő sem gyógyíthatja be ezeket a sebeket.
Ne fordíts nekem hátat,
nem vehetsz semmibe!

Egy kicsit bizonytalan vagyok, egy kicsit önbizalom híján vagyok,
mert nem érted meg, hogy megteszem, amit tudok.
Van, hogy semmi értelme a tetteimnek.
Az vagyok, amit sosem akarsz kimondani, de én sosem kételkedtem.
De úgy tűnik, bármit teszek, nem tudlak meggyőzni arról, hogy meghallgass,
így inkább csak hagyom, hogy hátat fordíts, úgy, ahogy mindig szoktál.
Elfordulsz, és úgy teszel, mintha nem is léteznék.
Én azonban itt leszek, mert rajtad kívül nincs semmim.

Nem érzek már úgy, mint azelőtt.
Ne fordíts nekem hátat,
nem vehetsz semmibe!
Már az idő sem gyógyíthatja be ezeket a sebeket.
Ne fordíts nekem hátat,
nem vehetsz semmibe!

Hallgass meg!
Meg fogsz hallgatni, akár tetszik, akár nem.
Most hallgass meg!
Meg fogsz hallgatni, akár tetszik, akár nem.
Most.

Nem érzek már úgy, mint azelőtt.
Ne fordíts nekem hátat.
Nem vehetsz semmibe!

Nem érzek már úgy, mint azelőtt.
Ne fordíts nekem hátat,
nem vehetsz semmibe!
Már az idő sem gyógyíthatja be ezeket a sebeket.
Ne fordíts nekem hátat,
nem vehetsz semmibe!

2 megjegyzés:

Raven Ayanami írta...

Hahóka, szerintem a Hollywood Undead-től a Pigskin jobb, bro. Nem vagyok túl hivatalos, tisztára mintha egy nyominger írna megjegyzést, de azért na.

Haru írta...

Szia megint - amúgy köszi a véleménykinyilvánításaidat! :)

Engem a Pigskin néha idegesít, de tényleg nem rossz.
Nem vagy nyominger, csak kicsit, és csak azért kicsit, mert a tesóm vagy. *kacsint*

Üdv,
Dorina Mary

Olvasók

.