2013. november 30., szombat

Negyedik díjam

Sziasztok!

Megkaptam a következő díjat, így köszönöm a blog negyedik díját... MEOW - nak! :D



Kérdések - Válaszok:
1. MIÉRT KEZDTÉL EL ÍRNI? - Mert az életem meg inspirált, a tesóm és én el döntöttük hogy létre hozunk egyet, meg történt, azóta már lett 5 blogunk és szeretettel írjuk. :)
2. MIT ÉRZEL MIKOR ÍRSZ? - Nem tudom, próbálom magamat abba a szituációba képzelni, és hogy a karakter hogyan reagál meg mit cselekedne, néha sikerül ez néha meg csak úgy ami velem történik az alapján írok. De tesóm is segít ebben meg néhány barátom :D
3. A SZEREPLŐKET MAGADRÓL MINTÁZOD? - Hát nem hinném hogy lenne valami közös bennük, de szerintem van bennük egy kis Dorina is. Amúgy meg a többi szereplő szerepel a légkörömben és onnan mintázom.
4. KÁBÉ MILYEN KITERJEDÉSŰ LESZ? - Day After Tomorrow 40-50, a Nem kaphattok meg olyan könnyen 30-40, a Miért pont én?azt nem tudom. A Irresistible ezt sem tudom, nem tervezem az egyiket sem hosszúnak, a Story of my life hosszú!
5. MOST MELYIK BLOGODAT TARTOD A LEGJOBBNAK? - Uhh..most így nem tudom, én mindig a jóra törekszem, kevésbé nagy sikerrel. De a Carteresbe vagyunk a legmesszebb tehát ezt. ;)
6. MILYEN ELKÉPZELÉSEID VANNAK A JÖVŐRE NÉZVE? - Továbbtanulni szeretnék, aztán úgy 27 -30 éves koromig tényleg élni és azt csinálni amit szeretek. Talán az írást is folytatom. Aztán meg a családi vállalkozást fogom át venni a szüleimtől.
7. MIÓTA BLOGOLSZ? - 2013.03.29. Majd jövőre ünneplünk :P
8. HOGY HA VÁLTOZTATHATNÁL VALAMIT A BLOGON, MI LENNE AZ? - Ezt most is megtehetem, de azt hiszem újra fogalmaznám az egészet szép letisztultan.
9. HÁNYADIKBA VAGY? - Iskolára gondolsz? Ott még csak 8.-os vagyok.
10. HA MOST BÁRMI LEHETNÉL, MI LENNÉL? (XD) - Vámpír vagy SUPERMAN!
11. BÁRHOVA ELMEHETSZ, TEGYÜK FEL, HOVÁ REPÜLNÉL? - Ausztrália, London, New York. Magyarországot annyira nem csípem. ;)

Állítások:
1. Hát nem tudom mivel kezdjem.. de első pontnak felteszem az életkorom. 14 éves vagy. 1999.08.27.-én.
2. Van egy iker tesóm akivel mindent megbeszélünk, már ami a blogainkal kapcsolatos.
3. Nem rég szereztem egy nagyon jó barátot és egy nagyon jó szerkesztőt sőt még jól ír. Azon az oldalon szerkesztő ahonnan kaptam kritikát. Yeah ő AshleyBo, nagyon szép design-t csinált nekem köszönöm még egyszer :D
4. Jujj... nem vagyok jó tanuló. Olyan 3-4-5. Ötös az csak nagyon néha. Van ám kettesem is xD.
5. WORK HARD PLAY HARD.
6. Kedvenc mondatom a VÁGOD CSÓTÁNY? XD
7. Szeretem az új filmeket, de horrorba csak a régiek jók.
8. KEVINNEK hívják az unokaöcsémet :D a másikat meg Robinnak :)
9. Nincs sok igazi barátom de akik azok azok akkor nagyon ;)
10. NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK MINDENT, PERCENKÉNT xD
11. Kanye West a könyvjelzőm *---*

Aki(k)nek küldöm:
Nincs ilyen, elnézést.

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.