2015. március 10., kedd

Hetedik díjam

Sziasztok!

Díjat kaptam az imént, Dinától, akinek nagyon szépen köszönöm! Egyébként nagyon szépen fogalmaz a lány és jól szerkeszt, valamint szereti a 5 Seconds of Summert. 





Szabályok:
- Írd ki, kitől van!
- Írj magadról 10 dolgot!
- Válaszolj 10 kérdésre!
- Tegyél fel 10 kérdést!
- Küldd tovább tíz embernek!

10 dolog magamról:
1. Ma már megjártam az egész települést biciklivel, mert szeretek biciklizni.
2. Nem is olyan régen, de levágattam a hajamból 7 cm-t, mert a változás fontos.
3. Szeptember elsején új iskolába kerülök, annak ellenére, hogy még nem állok rá kész.
4. Rémálmaim vannak, hogy az új iskolámba bezárnak egy sötét szobába egy egész napon át, mert rossz voltam, márpedig én rossz vagyok. 
5. Van egy kutyám és két macskám. A kutyámat Lizának hívják, az itthoni cicámat Rafesznak, a mamámnál lévőt pedig Liam-nek.
6. Mivel ikertestvérem van, szeretek ikrekkel ismerkedni, mert engem érdekel ez a téma, mármint, hogy másnál is hasonló dolgok vannak, mint nálunk.
7. Testvéremnél 5 perccel előbb születtem Ő mégis nagyobb nálam 5 centivel.
8. Mikor legutoljára mértem 151 cm voltam, és ez szörnyű.
9. Szeretem a rock zenét, különösebben a Hollywood Undead-ot.
10. Egyre jobban kezdem nem szeretni a One Direction-t, de Louis-t még mindig bírom.

10 kérdésre a válasz:
1. Ha szuper erőt választhatnál magadnak, mi lenne az? 
Gondolatolvasás, mert jó lenne beleolvasni mások fejébe.
2. Milyen filmeket szoktál nézni?
Akció filmeket, vígjátékokat, horrort nagyon néha és akció thrillert.
3. Melyik a kedvenc könyved?
Cassandra Clare - Pokoli szerkezetek trilógia.
4. Mi inspirált téged a blogolásra?
Semmi. Egyszerűen csak eszembe jutott. 
5. Szerinted létezik véletlen szerencseszám, ami az életben mindenhol ott van?
Nem. Nincsenek véletlenek.
6. Mit hallgatsz inkább? Hip-hop, rap, punk-rock, rock, metál, vagy pop?
Rap, punk-rock, rock.
7. Melyik a kedvenc külföldi/országbeli helyed, ahol eddig jártál?
Pécs.
8. Van példaképed?
Van.
9. Ha igen, ki Ő?
Szüleim, meg Helga a bérmakeresztanyám. 
10. Melyik a kedvenc nyári élményed?
Nincs.

10 kérdésem: 
1. Szerinted létezik véletlen?
2. Van szerencseszámod, ha igen, melyik az és miért?
3. Milyen filmeket szeretsz?
4. Tekintesz valakire a példaképedként?
5. Van kedvenc könyved?
6. Legszebb hely, ahol eddigi éledet során jártál?
7. Milyen zenét hallgatsz szívesen?
8. Mit választanál szupererődnek?
9. Mi inspirálta azt, hogy írásba kezdj?
10. Van valamilyen internetes játék, amivel játszol szabadidődben?

10 ember:
1. Bia Joy
2. Oliver Brooks
3. Raven Ayanami

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én is köszönöm a szép szavakat, ott fent. Igazán nincs mit megköszönni neked, hiszen elérted, hogy amíg olvasok, ne utáljam a One Direction-t. Ezért díjátadó jár :D

Haru írta...

Szívesen, megérdemelted! És én tényleg köszönöm! A One Direction-t egy történetben csak el lehet viselni... xD :D

Olvasók

.