2016. október 16., vasárnap

1. nap - Randomkodás ezerrel /12 napos blogger kihívás/

Szép vasárnapot!

Túléltem a szombati tanítási napot. Tökre megérte bemenni 5 rövidített óráért. Amúgy meg eszembe sem jutott péntek estéig, hogy másnap is lesz iskola. Imádom a memóriámat. =) (<--- debil smiley)

Kezdjünk is bele! Ugyebár valamelyik nap papoltam nektek arról, hogy találtam egy Blogger kihívást, ami mellesleg 12 napos és hetente fognak érkezni kihívások. Csakis az iskola miatt teszem közzé vasárnap, semmi másért. Vasárnap az ember már állítólag kipihente magát, sőt készen áll a következő hétre. Nos, ez velem semmiképp sem így van, de a látszat kedvéért megpróbálok úgy tenni, mintha vasárnaponként teljesen üde és fitt lennék. Végül is az leszek, hiszen írhatok valamit az internetes naplómba, akarom mondani a WMA-ba.

Miért blogolsz?
Egyszerűen csak szeretem szennyezni az internetet a baromságaimmal. Olyan szinten leköt, hogy 3 mondatot leírok és már el is telt egy teljes óra. Miközben írok, akár kitörhetne a III. Világháború, én azt se venném észre. Ha írok, beburkolózom a gondolataim közé, és csak én, meg Nishinoya létezünk. Mármint a laptop. 
Az írást nem tudom megunni. A szavaimmal mindig valami maradandót alkotok magamnak, amit a későbbiekben majd mutogathatom azoknak a barátaimnak, akik szeretnék tudni, ki is vagyok. Legalábbis a blog az én magam vagyok. A szavaim, mondataim engem írnak le. Így tudom a legjobban kifejezni magam.
De most nem az írásról van szó, sokkal inkább a blogolásról. Az évek alatt (3 évről van szó) nagyon hozzám nőtt, s ha akarnám se tudnám abbahagyni. Szeretem. Ebbe az elfoglaltságomba nem szólhat bele senki, itt a magam ura vagyok. Azt teszek, mármint írok, amit akarok (csak félig kulturáltan megfogalmazva) és ezt senki sem veheti el tőlem. 
Azért blogolok, mert kevés ember ismer olyannak, aki inkább ír, mintsem beszél. Kevesen ismerik az "író" oldalamat. És ezt imádom. Imádom, hogy van ilyen féligmeddig titkos oldalam/életem.

+5 random tény magamról

  1. Szeretem a rock, rapcore, metalcore zenét.
  2. Sokat szoktam nyomkodni a telefonomat.
  3. Bármi(m) van, zenét hallgatok.
  4. Utálom, ha valaki helytelenül ír vagy beszél.
  5. Minden számomra érdekes/értékes/fontos/boldog/szomorú pillanatot megörökítek egy fényképben. 

Üdvözlettel,
Dorina Mary

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.