2014. november 11., kedd

3x5 random TAG

Na napocskásholdasfelhősessős jó napot kívánok!



Hogy tetszenek lenni? Megvannak még? :D Remélem mindenki jól van. Köszönöm a játékra való meghívást Grétának!

Akkor csapassuk:


Top 5 zenekar

5. Green Day

Elég régóta ismerem őket, vagy ha nem is ismertem őket, akkor is hallgattam és szerettem. Most újra, szinte naponta hallgatok tőlük valamit. (zene)

4. Bring Me The Horizon

Tesóm eléggé kedveli ezt a zenekart, és ha ő is hallgatja őket, nekem is muszáj. Eléggé megkedveltem a zenéjüket. Nem telik el nap, hogy egy számot ne halljak tőlük. (zene)

3. Breaking Benjamin

Újdonsült imádatom. Odavagyok a zenéjükért, és nem tudom leírni, hogy mennyire tetszik az énekes hangja. Körülbelül két hónapja fedeztem fel őket és hát, egyszerűen minden nap akarok tőlük hallani valamit. (zene)

2. Papa Roach

Hű, ezt az együttest kb. hárman szeretjük a családban és együtt szoktunk tőlük zenét hallgatni. Meg az Escape The Fate-től, de ők most nem fértek be a top 5-ömbe. Majdnem egy éve, hogy hallgatom őket és nagyon szeretem, amit csinálnak. (zene)

1. Three Days Grace

Nálam teljesen ez a zenekar a favorit. Másfél éve, hogy odavagyok a zenéjükért. Nem telik el óra, hogy ne hallgassak tőlük valamit. Amit csinálnak, azt nagyon jól csinálják. Imádom őket. Be kell valljam, hogy az fogott meg, mikor az I hate everything about you c. számukba jött a refrén és az előtt a dob. Imádom a dobot. Úristen. Megszállottja vagyok... Most is őket hallgatom. (zene)

Top 5 film

5. Másnaposok "sorozat"

Ez egy eléggé vicces film. Az egész család szereti, néha újra nézzük és nevetünk rajta egy jót. Jó hogy több rész van belőle.

4. Amerika Kapitány: A tél katonája

Aki Amerika Kapitányt, profin csinálja. Szeretem azt a színészt. Igaz nem láttam a sima Amerika kapitányt, vagy ha igen, nem emlékszem rá. ezt idén néztük, nagyon tetszett. Remélhetőleg lesz még belőle rész... a Halálos Iramban is jó (y).

3. Vasember "sorozat"

Az egész család imádja Robert Downey Jr.-t. Ez a Vasember sorozat, vagy hogy nevezzem, kiváló volt. Mindegyik rész újult valamivel, haladt a technikával. Imádjuk a Vasembert is. Úgy gondolom, az utolsó rész lett a legjobb... De azért kár hogy vége.

2. Percy Jackson és az Olümposziak: A szörnyek tengere

Ó igen! Logan Lerman. Szeretem Logant és a filmjeit, de ezt tudom besorolni a legkedveltebbek közé. Egyszer még apa is végig nézte velem, bár szerinte túlzás. Nekem tetszik. Imádom a mítoszokat, talán azért, mert ezeket vesszük most irodalomból. Én teljesen kész vagyok a filmtől, ahányszor újra nézem, természetesen jó értelemben.

1. Csodálatos Pókember

Ó és az én drága Pókemberem! Imádom pókit, a rajzfilmet is, a sima Pókembert, meg a rajzfilm-sorozatot. Egyszerűen csak szeretem a Pókembert. A csodálatos Pókemberben a Pókembert alakító színész, Andrew Garfieldet imádom. És nem csak én, hanem tesóm is. Remélhetőleg lesz belőle egy harmadik rész... De azt se bánnám, ha több lenne. Bár meghalt a csaj... ó. Szegény Peter. :(

Top 5 könyv

5. A múlt árnyai

Spirit Bliss-t eddig nem ismertem, de miután kiolvastam a könyvet, megismertem és meg is kedveltem. Tervezem, hogy megveszem a második könyvet.

4. Elakadó lélegzet

Soha életemben nem hallottam még Rebecca Donovan-ról. Egyszer csak megtetszett a könyv borítója és megvettem a könyvesboltból. Nagyon tetszett, és alig várom, hogy a második része a kezemben legyen.

3. Hollófiúk sorozat

Hát a Maggie. Imádom Maggiet! ez a sorozat is fantasztikus tőle... bár csak a Hollófiúk sorozatot olvastam, nagyon tetszett éééés alig bírok a bőrömmel, mert már itt szeretném a könyvespolcomon tudni a befejező részt. Imádlak Gansey! <33 Elnézést, muszáj volt...

2. Összekuszálva

Mint a címe mutatja, olyan a könyv. Alig lehet bármit is érteni. Miután kiolvastad, szinte három napig ezen őrlődsz, hogy most mi van? Én is így voltam. Nem értettem, talán a mai napig nem, de ehhez képest elég jó volt, mivel az író kiélte magát benne. A sorok ezt mutatják. Ja és amúgy azért kaptam ezt a könyvet, mert én is ilyen "összekuszált" vagyok. Egyébként, nem akarom lelőni a poént, de Garce, mármint a főszereplő... elég durvákat él át, és nehéz figyelemmel tartani mi van.

1. Pokoli szerkezetek trilógia

Ó igen! Az én drága kedvenc sorozatom. Imádom, imádom, imádom! <3 Cassandra Clare ezt nagyon jól megírta. Fantasztikusan vannak a karakterek kitalálva, még akkor is ha nem szemszögből íródott ez az egész. Will, James, Tessa, Charlotte, Henry, Cecily, Gabriel, Gideon, Sophie. Imádom mindet! Fantasztikusak. Szépen fel van építve, gyönyörűen van fogalmazva. Szépen a tájleírás, minden. Még rátesz egy lapáttal, hogy az ezernyolcszázas években játszódik... És hogy a beszédstílusok is ezt tükrözik. Akció dús, van benne szerelmi háromszög, szomorú vég, de mégis boldog... szóval minden ami kell.

Üdvözlettel,
Dorina Mary

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.