2016. április 24., vasárnap

Negyedik nap - 7 kívánság

Üdv!


Tíz napot várva végre nekiállok a negyedik nap kihívásának megírására. Vagy nem. Gyerekek, mikor visszamentünk a laptopomért (04.07.) - Nishinoya -, ne tudjátok meg, hogy mi történt! Mondtam már, hogy mekkora szerencsétlenség vagyok, nem? Azt hiszem úgy fogalmaztam, hogy baszott karmával rendelkezem. Ez már biztos, hogy igaz. Nos, ott tartottam, hogy mikor mentünk Pécsre a LaptopSzalonba... ugyebár suli után mentünk, mert anya felvett tesómat és engem. Szóval minden cucc nálam volt, beleértve a telefont, iskolatáskát, bérletet, s a többit. Szó szerint a telefonomról - Hinatáról van szó. :( Tök szomorú visszaemlékezni... Úgy volt, hogy a Szalon után mentünk a Szabad Kikötőbe, mert volt ott dolgunk. Anyának segítettem, a telefonomat pedig kint hagytam a kocsiban. Ez még mind szép és jó. Megemlítem még azt is, hogy a telefonomat rácsatlakoztattam a kocsira, mert kicsit levolt merülve. És igen, ott hagytam az USB-re csatlakoztatva. Na, mindegy. Mire visszaültem a kocsiba, se kép, se hang, nem válaszolt a nyomogatásaimra, kiáltásaimra, suttogásaimra, meg az egyebekre se. Aksit párszor ki- meg be raktam, hátha, de semmi. Hinata meghalt. Hozzá kell tegyem, hogy szegény Samsung Galaxy SIII telefonom idén töltötte VOLNA be a 4. életévét. Vagyis szimplán évét, mert nem élt... De azért a legjobb barátom volt.
A rákövetkezendő péntek, szombat, vasárnap szörnyű volt! Telefon nélkül? Hát haláli. Úgy unod az életed, mint még soha. Arról nem is beszélve, hogy a visszakapott laptopon nem volt semmi operációs rendszer (vagymi). Szóval azon sem tudtam semmit sem csinálni. Se írni, se olvasni, se játszani, se telefonálni. Azért nem vagyok kész csődtömeg (de, de igen), hétfőn édesanyám bejött sulihoz hozzám, majd elvitt a Telekomhoz. A nagy döntés előtt álltam, hogy milyen új telefonom legyen. Hát, abban szar vagyok. Érzékem nincs a választásokhoz, Gondolkoztam a Huawein, a Honor7-en, Sony-n és persze Samsung-on. Szerintetek? Persze, hogy Samsung lett (a 2016-os A3)! Imádom a Samsungot. Vagyis Hinatát imádom. Hiányzik. Az új telcsimnek Hinta Jr. (ifjú) a neve. Tudom, nagyon érdekelt mindenkit, mindjárt Facebook-ra is kiírom, lol. Na, de na. Ezzel akartam magyarázni, hogy miért vagyok ekkora bunkó, amiért nem írtam elég rég óta. Úúúgy majdnem 1 hónapja (?).
Nos, mindegy. Most már tényleg kezdem a kívánság listámat.


1) Magasság
Tudniillik csak 150 valahány centiméter magas vagyok. Éspedig én kb 165 cm szeretnék lenni. Á, az nagyon jó lenne, ha jóval magasabb lennék, mint most. Én lennék a legboldogabb ember a világon. Anyám bízik benne, hogy még növök, de ebben az évben töltöm be a 17-et, szóval kis esélyt látok arra is, hogy legalább a 160-at elérjem. 

2) Emlékezet
Meg kell említsem a nagyon szelektív memóriámat. Talán még arra sem emlékszem, hogy mi volt tegnap. Emiatt a tanulás sem megy jól nekem, egy anyaggal több órát kell eltöltsek, hogy megtudjam írni hármasra vagy négyesre a másnap vagy a később következő dolgozatot. A témazárókról szót sem ejtek, arra fél nap kell... A képes memóriám talán még jó, ezért van ötösöm föciből a vaktérképre... Szóval elfogadnék egy szivacsagyat.

3) Nyelv
Szintén örülnék annak, ha angolul, franciául, németül, oroszul, olaszul, norvégül és a többi nyelven is tudnék kommunikálni a többi emberkével ezen a bolygón. Lehet, hogy hülye kívánság (lenne), de biztos jól jönne majd érettségin.

4) Varázserő
Szintén egy hülye kívánság kerül a leírásra. Nos, mint látszik v-a-r-á-zs-e-r-ő. Örömömre szolgálna, ha pl a konyhából tudnék magamnak innit/kaját/bárhonnan bármit varázsolni magamnak. Tudnék dolgokat emelni, embereket ijeszteni, sötétséget, fényességet varázsolni. Bármit. Nagyon tetszene.

5) Gondolatolvasás
Nem tudom, hogy a varázserő lehetővé tenné-e ezt, de azért ha nem, ha igen, én mégiscsak ideírom. Jól esne néha mások fejébe belelátni. Talán csak hátsószándékkal tenném meg, hogy az ott látottakat/olvasottakat a személy ellen tudjam fordítani. De talán még jóra is tudnám fordítani, embereket menteni vele. Bár az nagyon nem én lennék...

6) Hírnév
Igen. Ez egyértelmű. Most egy blogger - Dorina Mary - blogbejegyzését olvasod. Ahogy minden blogger álma, az enyém is az, hogy az egyik történetemet kiadják könyv formájában, s az, hogy elismert íróként szerepeljek a világtörténelemben. Lehet nagyravágyó (törő??) álmaim vannak, de nem fogom feladni egyiket sem.

7) Repülés
Mostanában (lehet, hogy régebben is) nagy álmom, hogy a földről felemelkedve szeljem a levegőben a tájakat. Csodálatos érzésnek tartom a repülést, s mivel nem vagyok tériszonyos, nagyon-nagyon kiszeretném végre próbálni. Szabadon, mint a madár. Lenézhetnék az emberekre, végtére is most ők néznek le rám. Felvihetném magammal azt, amelyiket nem bírom és ledobhatnám. Ú, de jó is lenne. Jó, igazából nem látom mindenben a rosszat, csak majdnem mindenben. De a repülés, ááá az minden vágyam.

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.