2018. augusztus 28., kedd

visszatértem? de még mennyire

Sziasztok!


Oké, lehetséges, hogy a bejegyzés címe túl sok lelkesedést hoz magával, mégis muszáj volt odaírjam. Az ok nem más, minthogy most végre rávettem magam, hogy pötyögjek nektek pár sort arról, hogy mégis mi van velem...

BÁR nem sokatokat érdekelhet, mégis lehetnek olyan emberkék, akiket érdeklek, szóval nekik elmondom MÉG ÉLEK. Mondjuk jelenleg nincs sok kedvem élni, mivel nagyon fáj mindenem, hiszen 8 órás kemény fizikai munkát csinálok, lassan két hónapja. Igen, ezzel ment el a csodás nyaram.

De még élek! És írok is; ha hiszitek, ha nem. Wattpadon vagyok az elmúlt időszakban a legaktívabb, kevesebb mint egy év alatt szereztem 132 követőt, amit NEM TUDOK ELHINNI, de tényleg lol.
Írásaim nagyja fiúszerelemről szól, melyet nem szégyellek megfogalmazni, csak azt sajnálom, hogy a nem yaoi párti barátaimat is mindig kérem, hogy olvassák el.

ÉS MEGTESZIK-

Oké, ne menjünk ebbe bele jobban; jelenleg van egy befejezett történetem, ami 44 felettébb rövid fejezetet foglal magába. Nem vagyok rá a legbüszkébb, de annyi olvasóm lett az írása alatt, hogy nagyon sokat köszönhetek neki. Valamint örülök, hogy megírtam és nem hagytam félbe, mint általában szoktam.

Oké, tavaly októberben már túl lehettem az első (nyári) MondoCon-omon, mégsem említettem meg... azóta részt vettünk tesómmal egy téli, valamint az idei nyári conon. IMÁDOM!❤

lépjünk tovább ↲

Szóval a legfontosabb információ

SIKERÜLT AZ ÉRETTSÉGI, 
JOBB LETT, 
MINT AMILYENRE SZÁMÍTOTTAM

Nagyon örülök neki, mert így eggyel kevesebb teher nyomja a hátamat, ami már a végzős év eleje óta eléggé nehéz volt. A tanulmányaimat továbbra is folytatni fogom, az eddigi iskolámban maradok és elvégzek egy OKJ-s képzést, hogy több pontom legyen hátha akarok egyetemre/főiskolára menni. Ez még nem biztos.

Egy év leforgása alatt megannyi barátra tettem szert, kiket nagyon szeretek és imádok. Persze nagyon sok balhén és veszekedésen vagyunk túl, mégis kitartunk egymás mellett és ez benne a legjobb! Ezeket a barátaimat a Twitter- Wattpad- és Instagram- közösségi portáloknak köszönhetem, mivel nékülük nem tartanék ott, ahol éppen tartok.

OLVASSATOK OTT, 
MERT KITUDJA, HOGY MIKOR FOGOK 
ÚJRA PUBLIKÁLNI ITT:(❤

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.