2016. június 19., vasárnap

Hetedik nap - 4 könyv

Üdvözlégy!


Megint itt lennék, hiszen újra vasárnap van. Mostanában leginkább ezen a napon van a legtöbb kedvem írni. Amennyire ismerem magam, nyáron - azaz mostantól - is csak vasárnap fogok aktívkodni. Örülök, hogy túlélem a hétköznapokat, nemhogy még írjak is valamit...
Aludni se tudok rendesen, csak forgolódok összevissza. Kellett nekem horror trailereket nézni, tényleg. A gyomrom is fáj rendesen, émelygek, szédülök. Ja, és már megint az egyéni szociális problémáimról pampogok, muhaha. Pedig tényleg nem tudok aludni, még Rin se segít a Free!-ből. (sooosaaad) 
Na de mindegy, mert mindig szinte fent vagyok éjjel/hajnal 2-ig. Zenét hallgatok, bár néha azt sem merek, mert akkor nem hallom a lépteket, amik közelednek az ágyamhoz. Tudom, túl paranoiás vagyok. De hát ha egyszer túlságosan vizuális típus vagyok?
Áh, neki kéne állnom összeszedni 4 (!!!) könyvet. Észrevettétek már mennyire csökkenek a számok és növekednek a napok? Lassan csak elérek a 10. naphoz. (lol)


1) Pokoli szerkezetek trilógia (azaz Az Angyal, A Herceg és A Hercegnő)

Tudom, ez már 3 darab könyv, mégis egynek veszem. Remélem nem probléma. Nem tudok csak egyet kiválasztani, hiszen az egész trilógiát imádom, ahogyan az írót, Cassandra Clare-t is. (<3)





2) Üvegtrón sorozat (azaz Az Üvegtrón, Az Éjkorona, A Tűz Örököse és Az Árnyékkirálynő, valamint a kiegészítő novella, A Bérgyilkos Pengéje)


Igen, ez több, mint 3 könyv. Mégis imádom mindet, főleg Sarah J. Maast. Igazándiból az 5 könyvből még csak a harmadikat olvasnám... ha olvasnám. Celaena Sardothien gyönyörű és halálos, ahogyan leköti az olvasót.


3) Fallen sorozat (azaz Kitaszítva, Kín, Végzet, Szerelemben (gratulálok fordító...) és Gyönyör)

Ezer éve meg van az első két rész, valamint ha nem 3x akkor többször is kölcsön kértem ismerőseimtől a harmadik könyvet. Sose végeztem vele. Miután meghallottam, hogy lesz belőle film, nem is erőltettem tovább, ettől függetlenül oda vagyok a történetért. Lauren Kate meg sürgesse már a forgatást! 


4) Vérvörös út trilógia (azaz Vérvörös Út, Lázadó Szív, Dühöngő Csillag)

Eléggé felkavaró, de izgalmas. Örültem, mikor kezemben tarthattam és nekiálltam olvasni. Nem csalódtam, főleg, hogy tényleg sokkal jobb, mint az Éhezők Viadala. Moira Young rendkívüli világot tárt a szemünk elé, de azt hogyan! Kicsit meglepő, mikor Saba ikertestvére, Lugh után indul - bár én is megtenném. (lol) Vagyis az meglepő, hogy a világot is meg kell mentse testvérével együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.