2016. november 6., vasárnap

4. nap - Képek beszélnek helyettem /12 napos blogger kihívás/

Szép vasárnapot!

Szomorú, hogy ilyen hamar ér véget az őszi szünet. Pedig mindenki - köztük én is - annyira várta már. De azon vagyok, hogy minél pozitívabban álljak a napok múlásához. Egyre közelebb kerülünk a nyári szünethez, már csak pár nap [olyan 230 nap talán (a szünetekkel)] és újra élvezhetjük a meleget, a szúnyogokat, meg a semmittevést. Mindenkinek hiányzik, nem igaz?
Nem, igazából nekem egyáltalán nem hiányzik, csak a szünet része, mivel ezenkívül rühellem a szúnyogokat meg a meleg(ek)et. Meg abból is elegem van pár nap után, hogy a szüleim ugráltatnak.
Mint ahogy Raven említette, szoktunk lolozni. A játékról írt egy hosszabb bejegyzést pár héttel ezelőtt. >> ITT ELOLVASHATOD << Tegnapi napon (szombat) volt egy amolyan kockatábor Szekszárdon, ahová mehettünk volna, de nem tettük meg, mert elfelejtettünk jegyeket előrendelni. Egyébként Samsung League of Legend Roadshow szervezése által jött létre ez az egész és a Magyar LoLTV-től volt itt PierceTheHeaven (Ákos) meg Darcigh (Márton). Valahol 3 óra környékén tartottak a műsorvezetővel egy kárdezz-feleleket és aki jól válaszolt, az játszhatott Pierce-ékkel. A csapatuk betelt Darcigh barátnőjével (Regina, de az account nevét most hirtelen nem tudom, na mindegy) és az alsó örvényen pedig NoLife-ék nyomultak. Hihetetlen, hogy ilyet kihagytunk tesómmal, pedig itt voltak NoLife-ék! Ah, na mindegy. A szombatom azzal telt, hogy a MagyarLoLTV Twitch-én néztem az élőadást. Az este pedig (18:00 órakor talán) mentünk előadásra a faluban. Hoooray!
Mai napon tanultam, legalábbis próbáltam felidézni az eddig tanultakat, persze sikertelenül. A vasárnap nálam nem jelent mást, mint a kihívó napot.
Ossz meg 4 képet szöveggel együtt, ami összegzi a napodat!
(A képek magukért beszélnek.)




Üdvözlettel,
Dorina Mary

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.