2016. augusztus 8., hétfő

Let Go: Random Zenés Tag

Sziasztok!

Nem hívott ki senki erre a tag-re, csak kedvet kaptam, hiszen már 4 hasonló bejegyzést olvastam el. Legutóbbi pedig Virágé volt. A bejegyzés menete: Elindítod a zenelejátszódat és a feltett kérdésekre pedig leírod a soron következő zeneszámok címét (meg előadóját).

1.) Ha azt kérdezik, "ez rendben van?" erre te:
The Killers - Read My Mind (a zene)
Jajj, hogy ez mennyire igaz. Vagyis lényegében ha megkérdezik, hogy oké-e valami, akkor azt válaszolom, hogy találd ki.

2.) Mi jellemzi leginkább a személyiségedet? 
Linkin Park - Forgotten (a zene)

3.) Mit szeretsz egy pasin?
Green Day - Coming Clean (a zene)
Szeretem az olyan embereket, akik nem félnek eltitkolni az igazukat. 

4.) Mi az életcélod?
My Chemical Romance - Kill All Your Friends (a zene)
Haha.

5.) Mi a mottód?
Olly Murs feat. Flo-Rida - Troublemaker (a zene)
Annyira azért nem is a bajkeverésen élek, de szeretem kiforgatni az emberek szavait...

6.) Mit szeretnek benned a barátaid?
OneRebublic - If I Lose Myself (a zene)
Hát oké. Tehát a nem valódi énemet szeretik. De vajon a sok közül melyiket?

7.) Mire gondolsz gyakran?
Kozmosz - Ez A Város Részeg (a zene)
Semmi irónia nincs ebben a véletlenben.

8.) Mennyi 2+2? 
Green Day - Blood, Sex and Booze (a zene)
Nem, nem tudok számolni se.

9.) Mit gondolsz a legjobb barátodról?
My Chemical Romance - SCARECROW (a zene)
Tényleg nem azért, mert ijesztő. Csak nem jönnek madarak a közelébe.

10.) Mi az élettörténeted?
A Day To Remember - Better Off This Way (a zene)

11.) Mi leszel, ha nagy leszel? 
Breaking Benjamin - Failure (a zene)
Megköszönnöm sem kell a furcsa véletleneket...

12.) Mi jár a fejedben, mikor meglátod azt, akit szeretsz? 
Kozmosz - Eleget Láttál (a zene)
LOL.

13.) Mit gondolnak rólad a szüleid?
Linkin Park - Crawling (a zene)
Még én se gondoltam volna, hogy ennyire rossz véleménnyel vannak rólam.

14.) Mire fogsz táncolni az esküvődön?
The Killers - Mr Brightside (a zene)
Remélhetőleg, ha lesz esküvőm, véletlenül se fog a Mr Naposoldal szólni akkor valami jobb, élőzene lesz.

15.) Mit fognak majd játszani a temetéseden?
Blink 182 - I Miss You (a zene)
Ehhez nincs mit fűznöm, remélem a fekete rózsa se fog elmaradni.

16.) Mi a hobbid?
Linkin Park - Lost In The Echo (a zene)
Ó, hát ezt napi szinten űzöm.

17.) Mi a titkod?
The Fray - How to safe a life (a zene)
Ezt nem tagadom le, csak épp... még én se tudom, hogy kéne élni.

18.) Mit gondolsz a barátaidról?
My Chemical Romance - Teenagers (a zene)
Telibetalált.

19.) Mi a legrosszabb, ami megtörténhet?
Green Day - Stuck With Me (a zene)
Baj lesz belőlünk.

20.) Mi módon fogsz elhalálozni?
Tiao Cruz ft. Flo Rida - Hangover (a zene)

20.) Mi az, amit megbántál? 
Green Day - Walking Alone (a zene)

22.) Mi nevettet meg?
Green Day - Ha Ha You're Dead (a zene)

23.) Mi ríkat meg?
Sum41 - With Me (a zene)

24.) Megházasodsz valaha?
Green Day - Warning (a zene)
Ezt nem bírom. Figyelmeztetni szeretnének? Hmm. tehát akkor ez egy igen?

25.) Mi ijeszt meg leginkább?
Bring Me The Horizon - Shadow Moses (a zene)

26.) Kedvel téged valaki?
OneRepublic - Love Runs Out (a zene)
Szóval nem.

27.) Mi lesz a bejegyzés címe? 
Hollywood Undead - Let Go (a zene)

Remélem ti is olyan jót nevettetek az eredményeken, mint én. Legalábbis a vicceseken, mert ugyebár nem az összes az. Nekem tetszett, élveztem megválaszolni a kérdéseket a lejátszóm nyomkodásával.
Kihívottjaim nincsenek (még)... Aki elolvasta, az csinálja meg (ha van kedve) és küldje el a sajátját nekem kommentben, vagy chat-en, akár e-mailen (dorienn98@gmail.com).

Üdvözlettel,
Dorina Mary

Nincsenek megjegyzések:

Olvasók

.